Regulamin O'LALAshes

Regulamin

Regulamin O’LALAshes.

By miło nam się współpracowało, przygotowałam regulamin O’LALAshes. Mam nadzieję, że nic nie pominęłam, dla dobra obojga stron.

  1. Stylizacja rzęs polega na upiększeniu oczu, twarzy, podkreśleniu piękna, ale przede wszystkim na nieszkodzeniu rzęsom naturalnym. Jeśli kondycja rzęs naturalnych jest nieprawidłowa albo oczekiwany przez klientkę efekt może zaszkodzić rzęsom naturalnym to stylistka ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
  2. Zabieg trwa od 2 do 3 godzin, zależnie od metody i ilości rzęs klientki. Proszę o zarezerwowanie dostatecznie dużo czasu na wizytę.
  3. Wbrew krążącym plotkom – PRAWIDŁOWA aplikacja nie wpływa na niszczenie naszych naturalnych rzęs.
  4. Przy pierwszej wizycie każda z klientek poproszona jest o wypełnienie karty klientki.
  5. Klientka zobowiązana jest powiadomić o wszystkich przewlekłych chorobach (problemy z tarczycą, uczulenia, alergie, choroby i operacje). Wszystkie problemy zdrowotne mogą wpływać na trwałość aplikacji tj. problemy z tarczycą, hormonalne i inne problemy, bardzo tłusta cera i widoczne pory.
  6. Proszę mnie powiadomić jeśli podczas aplikacji odczuwany będzie jakikolwiek dyskomfort (uwieranie, pieczenie, swędzenie, duszności).
  7. Klientka rozumie, że podczas aplikacji musi zachować spokój i najmniej rozmawiać oraz mieć zamknięte oczy przez cały zabieg.
  8. Proszę o przychodzenie na wizytę po dokładnie zrobionym w domu demakijażu. Pamiętajmy, że resztki tuszu, tłustych olejków, fluidów, kremów wpływają niekorzystnie na prawidłowo wykonaną stylizację i mogą źle wpływać na czas aplikacji, gdyż może ona się wydłużyć o 20-30 minut. Co gorsza, pozostałości po kosmetykach mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość aplikacji. W przypadku przyjścia na wizytę z make up’em, zastrzegam sobie prawo do wykonania usługi demakijażu brzegu powieki za dodatkową opłatą 25 zł.
  9. Konieczne jest mycie rzęs. Rzęsy pełnią funkcję ochronną oczu, osiada na nich kurz, pył, brud i resztki makijażu. Przez pierwsze 48h unikamy wody, pary wodnej, wysokich temperatur, ale po tym czasie ich mycie jest sprawą oczywistą. Myjemy kosmetykami nie zawierającymi tłustych składników, ponieważ rozpuszczają klej i rzęsy będą szybciej wypadać.
  10. Koniecznie proszę mnie poinformować, gdy pojawi się stan alergiczny, należy wypić wapno i zażyć tabletkę na alergię (opuchlizna, swędzenie, mocne łzawienie).
  11. Istnieje możliwość wykonania aplikacji na hypoalergicznym kleju lecz zaznaczam, że nie jest to tak samo trwały zabieg jak podczas zastosowania „zwykłego” kleju.
  12. Rzęsy zdejmowane są specjalnym preparatem (NIE SĄ WYRYWANE) i jest to bezbolesny zabieg.
  13. Gdy rzęsy będą nadawały się już do uzupełnienia proszę ich absolutnie nie tuszować, tylko umówić się na dopełnienie lub zdjęcie zaaplikowanych rzęs.
  14. Dopełnienie jest wtedy, gdy na oczach zostanie faktycznie 1/3 rzęs. W przypadku kiedy na oku zostanie po kilka kępek, jestem zmuszona do ich ściągnięcia i założenia nowych, tak więc cena obowiązuje za NOWA APLIKACJE.
  15. Nie uzupełniam rzęs po innych stylistkach. Decyzja o dopełnieniu rzęs podejmowana jest po faktycznym sprawdzeniu stanu prawidłowości aplikacji. W takim przypadku cena jest ustalana indywidualnie przez stylistkę.
  16. Proszę mieć na uwadze długi czas oczekiwania na wolny termin. Wolne godziny z dnia na dzień zdarzają się tylko i wyłącznie w przypadku odwołania lub przełożenia wizyty przez inną panią. Zachęcam do zapisywania się na co najmniej jeden termin w przód.
  17. Bardzo proszę o potwierdzenie wizyty jeden dzień przed.
  18. W sytuacji spóźnienia się klientki na wizytę, stylistka wykonuje tyle aplikacji ile zdąży w przeznaczonym na to czasie. Spóźnienie nie powoduje obniżenia ceny.
  19. Klientka proszona jest, aby nie przychodzić na umówioną wizytę wcześniej, niż 10 minut przed ustaloną godziną zabiegu.
  20. Nie przyjmuję klientek z osobą towarzyszącą. Podczas aplikacji druga osoba się po prostu nudzi, a my stylistki nie do końca komfortowo się czujemy pracując i czując presję, że ktoś czeka.
  21. Nie przyjmuję klientek, które są chore lub przeziębione.
  22. Klientka zobowiązana jest poinformować, gdy po zabiegu wystąpią niepożądane objawy bądź aplikacja będzie nietrwała ( reklamacja uwzględniania do 4 dni ).
  23. Wizytę można oczywiście odwołać, po wcześniejszej informacji, gdyż na to miejsce mogłabym przyjąć inną klientkę. Klientka, która bez uprzedzenia nie zjawi się na umówioną wizytę, nie będzie mogła umówić się ponownie. Wystarczy napisać sms, bez zbędnych tłumaczeń.
  24. Nie odpowiadam za trwałość aplikacji, gdy nie będą stosowane prawidłowe zasady pielęgnacji.
  25. Wszystkie ustalone zasady stworzone są, by zadbać o zdrowie, komfort i trwałość aplikacji każdej klientki.
  26. Umówienie się na wizytę oznacza automatyczną akceptację powyższego regulaminu. W razie pytań odnośnie regulaminu, proszę o kontakt.
Facebook Comments

Dodaj komentarz